Google Tag Manager (GTM) Nedir Ne İçin Kullanılır

Sponsored Etiketi Nedir

Sponsored etiketi, bir bağlantının reklam, sponsorluk veya benzer şekillerde bir ödeme karşılığında oluşturulduğunu göstermek için kullanılan bir HTML etiketidir.

“Sponsored etiketi”, bir bağlantının reklam, sponsorluk veya benzer şekillerde bir ödeme karşılığında oluşturulduğunu göstermek için kullanılan bir HTML etiketidir. 2019’da Google, web yöneticilerinin ve SEO uzmanlarının sponsorlu bağlantıları işaretlemek için “sponsored” etiketini kullanmalarını önerdi. Bu etiket, özellikle arama motorlarına bağlantının doğası hakkında açık bir şekilde bilgi verir ve aynı zamanda sayfa sıralaması faktörlerini etkileyebilecek potansiyel konuları önlemeye yardımcı olur.

“Sponsored” etiketi aşağıdaki gibi kullanılır:

sponsored etiketi
sponsored etiketi

Bu etiket, bağlantının sponsorlu olduğunu, yani bir tür finansal anlaşma veya ödeme karşılığında yerleştirildiğini belirtir. reklamlar, sponsorluk bağlantıları veya diğer ödenmiş içerik türleri için kullanılır.

Sonuç

Google ve diğer arama motorları için bu bilgi önemlidir, çünkü sayfa sıralamasını belirlerken bu tür bağlantıları dikkate almayabilirler. Dolayısıyla, sponsorlu bağlantıları bu şekilde işaretlemek, sayfanın SEO performansını ve güvenilirliğini olumsuz etkileyebilecek yanıltıcı link oluşturma taktiklerini önler. Aynı zamanda, arama motorlarının web’in bağlantı yapısını daha doğru bir şekilde anlamalarına yardımcı olur.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir